Saturday, March 20, 2010

::: Undefined :::

Salam.

Semalam saya terasa seperti kurang produktif (bukan sepanjang minggu ke?????) Hehe. Memang macam ni la perasaan saya bile dh bercuti terlampau lame. Memang rasa sangat tak produktif.

Hari-hari terawal (ecehhhhhh..) memang rase macam nk lompat trampoline je (bukan ade trampoline kt umah pun, imaginasi jeeeee...) sebab tak payah bangun pagi, tak payah gosok baju (which I hate the most), tak payah pikir nk mengajar ape, tak payah pikir pasal ade meeting ape petang ni, tak payah pikir nk makan ape malam ni.. and all sort of things la. So being at home for a week memang heaven wehhhh..

Mane tak heaven bile bangun pagi je pegi dapur dh ade breakfast terhidang siap (dah dasar pemalas kan,hihihih). Then lepas mandi update facebook. Pastu bace paper and sambung bloghoping. Ehhh, lupe plak. Sambil-sambil tu menanda la pape yg patut so that tak terasa bersalah la sebab dok angkut kertas-kertas tak bertanda tu balik rumah. Buat berat kereta aku je,ceshhhhhhhhhh...

Eyp..bukan nk cerita pasal Jumaat ang tak produktif ke tadi ??????? hehehe. Suke lari dari tajuk la saya ni..hehe..

Walaupun Jumaat saya tak berapa begitu produktif tapi at least for the very first time ever i manage to cook my very own spaghetti soup.

Oooooooops, orang laen masak macam-macam tak kecoh pun. (Ko ni setakat spaghetti tu pun ko nk kecoh..) Heh. Maaf ye sebab nk bangga diri sikit kt sini. Saya kan budak baru belajar. Memang patut la bangga diri sikit, nk bagi motivation kt diri sendiri je..

And yes, my mom said that spaghetti is okay. Hooooooooooooorayyyyyy!!! What more can i said kan. hehe.. Ishhh, berlagak betul,haahahaha!


Owhhhh, gambar adalah sekadar hiasan sahaja


Ni la rupe spaghetti yang saya masak semalam. Ada mengancam tak?????


Haa??? Tak percaya???

Hahaahha... Well, memang pun. Gambar tu sekadar hiasan je. Yang saya punye dalam 60% daripada gambar tu. Okay what. Impressive la tu kan.

So bley imagine la kan cmne rupe spaghetti soup saya kan. Jangan kate plak tak pernah dengar speghetti soup tu ape ek. Kalo tak tau jugak sila tanye Mr. Google ye.

Disebabkan terlampau excited saya tak sempat pun nk ambik gambar. Dah masak je terus ngap,hihihihi...

Okay. Enough about Friday. Tutup cite Hari Jumaat.

Nk cerita Hari Sabtu plak.

Hari Sabtu macam biasa. Pepagi lagi dh keluar rumah mencari rezeki...eheheh.

Lepas je abis klas terus ke Mcd mengisi perut yang berkeroncong. Balik rumah. Makan. And tidooooooooooo,hehehee..

Bangun-bangun tido tetibe datang illham

Illham?????????

Hihihihi, ilham nk gunting rambut.

Macam halilintar, terus zassssss siap-siap and pergi gunting rambut. Macam tak sempat-sempat nk tggu minggu depan. Takde treatment-treatment pun. Sekadar pergi gunting di kedai nyonya je. Ni illham punye pasal la ni. Terus abis plan nk indulge diri sendiri mggu depan. Takpe-takpe, minggu depan laen cerita.

Kesimpulannya, saya suke rambut saya sekarang. Terasa macam kanak-kanak bile berambut begini,hihihihihi...

Panjangnye membebel. Macam takde motif je nk cerita perihal Jumaat dan Sabtu saya kt sini.

Maybe weekend saya nmpak macam memboringkan. Tak macam weekend kamu-kamu semua yang membaca blog saya ni. Tapi at least i'm happy for it. Best giler dapat melepak je sepanjang hari. hihi.

Baiklah. Tuan punye blog nk sambung berehat sambil membaca novel.


Till we meet again.

With love
illhamshiraz

p/s : Tinggal sehari je cuti. Isnin nk ke sekolah dh. Mmmmmmmmmh...

p/s : Tak sabar nk tggu gaji. My wishlist is like panjang berjela dah. Gaji oh gaji cepat laaaa...

No comments: