Sunday, March 21, 2010

Rumusan Minggu ini


Arini berakhirnye Mid Term School Break. Esok saya akan menyambung kembali tugas sebagai seorang guru di kawasan terpencil itu.

Tak banyak yang saya harapkan. Macam biasa hati saya memang dh tawar sedikit sejak kes kereta saya kene toreh minggu lepas. Tapi disebabkan tugas, saya akan cube sebaik mungkin.

Yang saya tau, tak sabar nk menghabiskan tahun 2010 ni, dan apply tuk pindah balik ke Seremban. And kalo lagi best dapat pilih sekolah mane saya nk pindah masuk. Extra privilege tuh,heheheeh. Sekolah pilihan hati dh ade, cume kene tunggu dan lihat saja la dan disamping berdoa moga dipermudahkan segalanya nnti.


Yang laen takde ape. Macam biase ade beberapa isu yang saya rasa malas la nak cakap kt sini. macam membuka pekung di dada. Tapi kalo tak diceritakan takut nnti tak dapat dibuat iktibar. Seperti biase la, memang berkaitan orang itu yang tak abis-abis seperti menjadi duri dalam daging. Mungkin lepas ni kene boikot abis-abisan baru die paham kot, yang kite tak suke kt die. Amacam kawan?????? Nak ikut tak sesi boikot tu??? Hehehehe...

Overall, minggu ini saya telah berjaya
  • Tanda PEKA tahun lepas (hahahahhah!!!!!!!......)
  • Tanda latihan bulan lepas
  • Settlekan borang-borang yang bekaitan
  • Siapkan soalan Ujian Bulan Mac
  • Masak spaghetti soup
  • Update blog setiap hari
.....dan kejayan terpenting saya "Berjaya Ym dengan Bai setiap hari dalam minggu ni..".

Hoyeeeehhhhhhhh!!!!!!!!..Bangganye saya..hehehehe

Tapi yang tak sempat disiapkan adalah
  • Tanda PEKA tahun ni
  • Siapkan Minit Mesyurat
  • Siapkan Borang-borang tuk Kelab
Okayla tu kan. At least ade jugak yang siap. Yang tak siap tu saya usahakan nnti je la ek

Cukupla sampai sini. Takde ape lagi dh nk cerita.

Tunggu la cerita-cerita menarik dari saya nnti. Kalo rajin saya update selalu. Kalo malas, maaf je la ek.



Till then

take off with love
illhamshiraz

No comments: