Saturday, March 13, 2010

Cutiii!!!!!!!!

Salam.

Saya dh semakin okay.

Kite lupakan la semua bende yang menyakitkan hati tu. Mulai sekarang malas dh nk menaip entry2 berunsur kemarahan. Dan saya nk kurangkan cerita2 tentang hal2 sekolah. Eiiii, sebut je sekolah, sakit je hati saya ni..Aishhhhhhhhhh...


************************************

Arini dh start bercuti.

Yeeeee, saya gembira bile bercuti.

Tapi, bile nk mule je cuti, sebok la rakan2 sekeliling bertanya saya nk kemana..heheheh..

"Ye rakan2ku...saya tak mampu ye nk bercuti 10 kali setahun. Saya bercuti sekali je setahun,hihihi...so cuti kali ni saya duduk rumah, kemas rumah, masak, n tanda PEKA. Puas hati?????...,hehehe"

So cuti ni nk spend duduk rumah je. Kalo keluar pun taknak la selalu..Nk muhasabah diri kt rumah.heheeheh...


*******************************

Okayla, nk merehatkan diri...


Nite


No comments: