Sunday, March 7, 2010

Clarins vs Clinique

Minggu depan dah start cuti sekolah seminggu. But still belum ade pape plan lagik.

Mmmmmh, nak buatpe ek seminggu tu??

Weekend mmg dh full dh, sebab banyak benor2 kawan2 yang kawen cuti sekolah. Mana yang mampu saya pergi saya pergi, yang laen tu mintak maaf la ye.Hihihihi....

Tapi kan nk berjalan sangat pun tak boleh jugak, gaji belum masuk lagi. Ish, macam tau2 je tak nak bagi aku menghabiskan duit.Ishhhhh...

Tapi takpe, walaupun gaji tak masuk lagi, ape kate kite window shooping dulu,hihihihi..


Sebagai permulaan... Nak mencari skin care product yang baru...Nak cari yg betul2 sesuai ngan kulit saya n yang paling penting, mesti lightweight n non greasy. Disebabkan akhir2 ni saya banyak berjemur dan mempunyai kulit yang sangat cepat sunburn membuatkan saya teramat la stress ngan complexion kulit saya sendiri.

Saya bukan la nk memutihkan kulit muka yang dh sedia ada gelap ni, it just that i want a more clear n toned skin. A bright n not a dull skin. So, mencari product yang sesuai bukan la sesuatu yang senang. Bukan macam memilih baju...Oooops, pilih baju pun susah,pilih kaen lagi senang,heeheh....

And since dh lame jugak saya survey n search kt internet ni, saya tertarik dengan this 2 product.

Clarins Intensive Whitening Botanical Program

This product formulated by the extracts of Snow Lotus (天山雪莲) — a reare and magical bloom revered for generations for its many wondrous healing properties. It has Two Steps through out the program

Step 1: Renewing Concentrate Protects skin against signs of ageing.

Step 2: Diffusing Whitening Concentrate Reveals translucent brightness of youthful-looking skin.

I was totally hooked up by this one. It's not that expensive kalo compare ngan Dior Snow or SK-II,hehehe.. Kalo yg tu memang saya tak mampu la,hehehe..


And another one is

Clinique Derma White

Tak tau la kenapa, tapi saya sangat berminat nk try sin care Clinique. Rase macam best. No specific reasons,hehehehe..Mengada kan.




Pape pun, kene g booth Clarins n Clinique dulu, tengok dulu cmne. And nk tengok jugak skin care yg laen, mane tau ade yg lebih best kan, sebab kadang2 salesgirl tu mempengaruhi tau.

Tapi yang paling penting sekali kene tggu gaji masuk, agagagagaag....


Kayla.......nk berehat dulu...


till then

take off with love
illhanshiraz

No comments: