Saturday, March 6, 2010

Kisah Semut II

Salam..

Seminggu saya tak mengupdate pape. Mmmmmh, agak busy minggu ni. Setiap hari kene balik lambat. Sape kate kerja cikgu senang?? Ooo...Cikgu kerja setengah hari je.. Itu perception yang sangatla salah. 7am till 5pm doesnt considered to be a half day kan. There it goes.


Okayla...nak sambung sikit Kisah Semut aritu.

(Soryyy Bai,kalo tak suke pun,ko kene baca jugak,hahahah!!!!)
" Saya hanya manusia biasa. Memang masih ade sedikit kemarahan tapi untuk kebaikan semua, saya pendamkan sahaja. Saya cuba menjadi pelakon. Berlakon seperti tiada ape yang berlaku padehal hati saya memang sakit."

~End~


Sambung cerita lain plak. Saya baru je sampai Seremban. Sangat penat. Sungguh saya rasa penat sangat.Hari ini Hari Sukan Sekolah. Sebagai Ketua Rumah Sukan, saya dah mengorbankan beberapa hari mengabdikan diri saya kepada tugas2 yang bukan sedikit tu. Dari makanan, perbarisan, baju, maskot, accessories, atlet, latihan semua saya usahakan. Alhamdulillah, penolong saya memang banyak membantu.

Hari ini kemuncak segalanya. Sekali lagi Alhamdulillah, walaupun tak menang sebagai Juara, tapi berjaya jugak mendapat Perbarisan Rumah Sukan Terbaik. Memang tak sia2 saya berkampung dengan budak2 Form6 kt Makmal saya sepanjang minggu ni,hehehehehe...


Yang paling kelakar, macam seperti dirancang pulak. Maskot rumah sukan saya adalah SEMUT!!!!! haishhhh,hihihihihi.........


Sebenarnye tak menarik pun nk cerita pasal semua bende ni. Tapi saya nk jadikan sebagai kenangan. Saya jarang sekali bercerita tentang sekolah kan... Makin lama saya disana semakin terasa sayang plak nk meninggalkan sekolah tu...Mmmmmh,susah la kalo cmni,hehe...


Macam biasela. Ayat default "Banyak nak cerita, tapi nanti la...... Sekarang ni saya nak tido dulu... PENATTT!!!!!!!!!!"

And terima kasih, saya memang dah sunburn giler2..Macam anak India dh ni,huhuhuhuhu.............

That's why i hate sport!..


....anak2 kesayangan saya....
"Love them for the way they are"


Till then

take off with love
illhamshiraz


p/s : Bai, nnti aku update special tuk ko ye,hihihihihi...bagi aku cr ilham dulu,hahahahaah...

p /s : Macam nk MC je Isnin ni. Sangat penat la, macam nk demam je, berjemur seharian kt padang,huhuhu....

2 comments:

Anonymous said...

kau mmg tak abis2 kisah semut kau tu..haih!!

illhamshiraz said...

hahahahah..tu la pasal..cam asyik kebetulan ngan semut je aku skang ni,hehehhe