Thursday, January 7, 2010

Well,dah selamat kembali ke sekolah..

Banyak keje beb!!!!...Puaka je rase sbb macam tak cukup masa je nk settle sumer bende kt sekolah..Hasilnye balik2 umah terus flat,malam mmg tido awal la.. Tapi tiap malam ade je extra curicular dengan Bai,heheheheh...Yang tak bestnye after a month and a half ddk rumah berinternet 24/7 suddenly kat sini my internet connection limited habis, memang terasa cm nk bunuh diri jugak la...Dahla sekarang ni tgh saat kritikal,Bai memerlukan aku disisi,heheheheh..Kan Bai kan...


And yes i know there's someone misses me sooo muchhh...Eh ye ke??? Ade ke org rindu aku??? Hahahahah,bukan rindu sayang sumer tu, rindu nk berborak ngan aku..and aku tau aku pun rindu nk berborak ngan die,hihihiihiihhi....

So now internet connection kt Lab aku ni dh di repair,so dapat la aku ber ym n berblogging sesuka hati,hahahahaahahaha... Ni pun tgh klas ngan bdk Form 5,sementara tggu dorg masuk klas, kite berblogging dulu....


nnti smbg lagik ek..banyak nk cite ni...


till then

take off with love
illhamshiraz


ps : Orang kate kalo tgk langit dpt tenangkan jiwa yg serabut...Aku tak penah suke tgk langit,aku suke tgk scenery tuk tenangkan hati..Tapi aku nk cube tgk langit plak la,mane tau berkesan kan...Tapiii langit kt Gemas ni tak cantik,ari2 kelam je,sbb nk hujan ke????..cmne tuh?????

5 comments:

Anonymous said...

ada org rindu kat kau???adakah org di KENINGAU SABAH..bahahahhahaha!!!ye la pendalaman beb..mana ada line..heheheheh GEMAS - KENINGAU = SESUAIIIIIIIIIIIIIIIIIII...

bahahahahahahhahahahhahaha!!!!!

just joking :D

illhamshiraz said...

Haahahahaha...jangan dikenang orang di Keningau tu,tak kuasa dh aku, nk sangat jauh,kan dh jauh btl,padan la muke die..Tapi mmg comfirm kt sane mmg takde line beb,hahahahahah..

Dhla, aku dh beralih arah,takde dh Keningau tu dlm list..Aku pasrah je skang ni.... Siap cepat aku rembat je,nk arap aku tunggu 4,5 tahun lagi,puaka la tu!!!!!

Anonymous said...

isshh mana leh main rembat dow..

kene tapis tapis dulu..

hahahahahhahhhahha!!

tapis punya tapis jadi lah mcm aku ni..!!!wahahahhaahhaha

yang dikejar tak dapat yang dikendong berciciran..:(

Anonymous said...

eh beb..ingat tak masa kat datai..

aku sibuk amil gambar awan..

kau sibuk amil gambar bukit (thailand tu)..

kak e ntah lain persepsi dalam mengambil gambar..yang aku tak paham dia suka amil gambar apa..hahahahaha

pastu kite gaduh..antara langit bukit laut dan daratan..mana yang leh tenangkan pikiran?

hahahahahhahahahahaha...

rindu datai..:(

illhamshiraz said...

Yup i do remember conversation kite tu..Mane yg lg menenangkan..Aku nk cube tgk langit lak pasni,sbb kt gemas ni mane ade scenery mcm Datai,hahahahaha..

And one more thing, Aku tak rembat sebarabgan okayyy..Tapisan tu adelah perlu sbb tu la aku tertapis2 lagi nik,hahahahaha...Ntah smpai bile ntah nk jd cmni???

And ko punye statement mmg tak bley nk blah...Tapi pikir2 balik btl gak..Adakah aku ptt go for it?????????hihihihihihi...