Thursday, January 21, 2010

nothing

Mmmmh..lame jugak saya menyepi dari dunia blogging n ym.. Setakat minggu ni baru arini saya online balik. Bukan ape cume agak busy skit. Bukan sikit tapi banyak,so mase agak limited. Tersangat limited sehingga nak bersuka ria membaca story books pun tak sempat..

Saya okay sepanjang minggu ni, takde langsung perasaan tak okay walaupun sangat banyak keje. Tapi tadi tibe tibe "something" tu datang.. aish, benci sungguh. Kenape ek tetibe ia datang?????


Whatever it is, saya tetap saya.,Saya akan okay nnti...heheeheheh



Cuma tadi saya tibe2 merindui JEPUN... Kenapa ye??? Mungkin terpengaruh dengan ini kot. Sangat merindui Jepun.. Tibe2 rase nk terbang ke sana,heh.. Sha oh Sha.. Baru weekend aritu teringin nk terbang ke Sabah n now nk teringinterbang ke Jepun balik.

Yang pasti saya akan terbang ke Penang!!! Yeahhhhh!!!!!!....


Nothin much. Takde update menarik pun. Yes, my life mmg agak boring lately ni. Sangat takde hiburan and i do need one...urggghhhhh!!!


till then

take off with love
illhamshiraz

ps : Kenape ek saya suka cerita macam2, macam la ade orang baca blog saya ni,hehehe..

No comments: