Friday, January 29, 2010

Hikayat Seorang Wanita

Saya baru lepas habis sesi berbaringan di home sweet home saya. Rasa happy tak terkata. Biarpun home sweet home saya ni tak semewah Palace of Golden Horses ataupun Datai dan Four seasons yg menjadi idaman hati saya tapi saya tetap selesa di sini. Rasa yang saya sendiri tak dapat gambarkan. Habis hilang semua keresahan, kemarahan, ketensionan, kebengangan, kestressan yang melanda saya minggu ni. Saya rasa relief sangat2 sekarang ni.


Saya jugak dah memuhasabahkan diri saya petang tadi di satu tempat yang menjadi kesukaan saya. Saya duduk di situ hampir 2 jam. Takde buat ape cume duduk,pusing2 sambil melihat2 bende2 kesukaan saya. LEGAAA!!!!


Terasa damai sangat sekarang sampai rasa nk menyelam dalam air..Eh,takde kene mengena,hehe.. Sumpah rase damai giler, hati sangat damai dapat jumpa mak ayah n adik,cume along je belum balik lagi.. Mereka segalanya bagi saya. Alhamdulillah syukur atas semua ini.


Mungkin 2,3 arini saya terlampau mengikut perasaan saya. Lagipun saya kurang sehat, jadi tak dapat berfikir dengan baik rasenye.. Ape pun i'm getting better. Saya kene berfikir dengan waras tanpa mengikut perasaan. Hati dan perasaan boleh membunuh kalo diikutkan. Kene berfikir dengan akal yang logik. InsyaAllah. Semoga saya diberi kekuatan untuk meneruskan perjuangan saya ni.


Okla. Dah seminggu saya takde selera makan, dan boleh dikira berapa kali je saya makan dalam minggu ni. Saya memang camni, takde selera makan kalo hati tak tenang. Tibe-tibe balik je rumah terus rase berselera. Jom g makan,hehehe..

till then

take off with love
illhamshiraz


ps : Saya dah minum sekotak susu petang tadi. PUASSS!!!!..heheheh

ps : Nk berehat kt umah je minggu ni. Kalo boleh nk Mc je minggu depan.MALASSSSS!!!..

No comments: