Friday, January 15, 2010

Where were you????

Sekali lagi tajuk entry macam takde kene mengena...hehe..


"Kau lain la tak express feeling kau..Kau teruskan perjuangan blog tu."

Sumpah saya gelak mase bace ayat ni..Rasa mcm terharu pun ade..ade orang srh saya berjuang untuk blog saya ni..Honestly, blog saya ni cume luahan hati dan perasaan saya je,takde maksud yang lain..Saya menulis sekadar menjadikan blog tempat utk menyimpan memori2 yang manis pahit yang mungkin satu terlupa satu hari nnti...Dan disebabkan saya sangat tak suke menulis diari (tak penah ade diari pun!) i do find writing in a blog is an excuse for me for not having one..heh..


Tapi tak semua yang berlaku saya catatkan disini.Mungkin jugak ade limitation as i rather shared things by myself only or dgn org2 terdekat je.Kalo tulis semua dalam blog habisla. Sumer akan tau cerita pasal saya..(Kalo students saya bace lagi haru..sbb tu saya limitkan cerita2 disini...heheheh..) That is why people tend to said that i am secrective..Tapi rasenye takde plak yang saya berahsia sangat,cume saya suke bercerita di blog secara random or keep it as anonymous..


Tapi bile tgk balik saya tersangat la setuju. Rupanya saya memang jarang menulis entry yang bersifat "perasaan".Memang ada saya tak nafikan, tapi nisbahnya teramatla sedikit.hehe.. Mungkin dah sifat diri saya kot.


Ape pun sebenarnye depends on diri sendri...Saya mengaku kadang2 tu saya emo jugak. Kadang2 sebab bende yang kecik yang tak tahu mane hujung pangkal pastu tetibe nak rase emo..Kadang kadang tetibe rase soul bagai nak menangis sorg2,tak pun rase geram sampai rase nak marah2 orang dan kadang2 rase macam serba tak kena..It's our human nature, memang dah sifat manusia tu sendiri sebab tu kita dijadikan berperasaan.Tak salah pun sebenarnye tuk berperasan begitu sbb saya pun manusia biasa.


Tapi maybe sbb cara saya handle kot menampakkan saya ni jarang berperasan begitu. Sifat saya tak suke nampak diri saya ni lemah, saya selalu nak orang nmpak saya "kuat" (Saya LEO okay!! Ego tinggi..hahahah) so saya agak pandai menyembunyikkan perasaan saya n seterusnya tersembunyi la emo saya tuh..Tapi sebenarnye saya tak "sekuat" mane pun. Kadang2 saya nampak determined mase buat something yang melibatkan hati dan perasaan tapi tu luaran je..Dalaman saya???? mmmmmhh... Malas nk cakap la,hahahhaha...


But its not good actually. Saya nk jugak jadi lebih open tentang hati dan perasaan, lebih mudah nk express feeling saya,tapi kadang2 rase susah sangat..(orang Leo mmg cmni ke???)

If u know me, to say "I Miss You" pun sangat ssh okay,hahahhaah.Sian boyfren2 ku dulukan. Tu baru nk cakap rindu,kalo nk cakap sayang..mmmmh, berzaman jugak la nk menunggu keluar dr mulut saya ni..But once saya dh cakap..I do mean it,tk maen2 dah.



Kesimpulannya saya pun selalu emo sebenarnye!!!.heheh.



till then

take off with love
illhamshiraz

ps : Entry ni tak emo okay!!!...

ps : Merindui orang2 kiri kanan saya,huhuhu...Saya rindu kamu semua!!! U know who u are

ps : Entry ini juga tak bermaksud pape okay..Cume tetibe saya rase nk menulis kenapa saya rase diri saya kurang bercerita tentang perasaan saya sendiri.Susah nk express my own feeling.

1 comment:

Anonymous said...

Hahahahhahahahhahah I'm speechless