Saturday, January 9, 2010

Kenapa ek???

Smlm mase saya buat status HOPELESS kt blog n kt Facebook ramai plak yg bertanya "nape hopeless Sha????."


Saya sendiri takde jawapan sebenarnye.. Mmg smlm ade perasaan yg kurang sedap (kurang happy sebenarnye) Semuanye bermula mase drive balik ke Seremban, journey yg sepatutnya sejam setengah menjadi 2 jam lebey..Firstly sbb hujan, secondly sbb banyak lori n trak askar (so malas nk potong memotong mereka) and yang ketiga saya sendiri melayan perasaan masa driving tu (sape suruh tak pasang lagu Lady Gaga masa driving kn dh jd cmni,heehehe)


Mase tu terigt la balik kalo la cmni.....kalo la cmtuu.....kalo la gini.......kalo la gitu.....


Tapi sekurangnye saya bersyukur ngan ape yg dh saya lakukan sebelum ni..kalo saya masih nekad taknak buat keputusan tu dulu,saya tak dapat la imagine ape dh jadi kt saya skang ni...Jadi cry baby kot skang ni mcm saya penah jadi dulu,hehehheheheh...Kalo dulu still okay lagi (bandar jugak la tempat die tu) tp ngan situation skang ni....ishhhhh,tak dapat imagine la beb..


It's not easy for me and for him tooo and i guess this is the best for both of us.. Kalo ade jodoh tak kemana kn..


Tu la susahnye nk paham perempuan ni,macam saya sendiri mmg saya seorang yg simple, tapi mmg teramat complicated tuk difahami (saya rasa la,tak tau la org laen rase diri saya ni cmne...)


So hopeless saya smlm adelah mmg berkaitan ngan diri saya..perasaan yang pernah and selalu saya rase dulu..Tapi skang tak lagi..Saya nk buang jauh2 perasaan tu..


till then

take off with love
ilhamshiraz


ps: Tahun baru mulekan hidup baru.

ps : Byk keje tak siap lagi,huhuhuhuhuuu..

ps : tibe2 rindu Datai! Rindu pd laut,pokok2, gunung2 and langit yg cantik kt sane...

No comments: