Tuesday, January 12, 2010

He's Just Not That Into You


Okay. Tajuk sangat tak berkaitang ngan entry..Dah kekeringan idea nk letak tajuk ape,hehehe...

Well,dah masuk minggu kedua dh and minggu ni adalah minggu pertama saya menjadi warden...Mmmmh, minggu ni saya bertugas so kene duduk asrama la..So far mmg agak blur sbb tak tau tugas warden cmne and even nk sain borang kebenaran pelajar pun takut lagi sbb saya masih kurang pasti ngan sistem pentadbiran asrama kat sini...Yang tak bestnye takde briefing pun,so macam kene pandai2 sendiri la... After 2 malam tido asrama, malam ni nk tido umah balik..I miss my umah sewa eventhough bukan ade ape yg best pun, tapi mmg sbb saya dh terbiasa n rase selesa kt situ kot,so hati ni meronta2 nk balik umah..Lgpun saya ni fussy skit bab2 rumah ni, asrama mmg tak selesa..HONESTT!!!!...


Updates yang lain... Minggu ni jugak dh start latihan tuk rumah sukan..Since saya ni dengan penuh berkaliber dh dilantik (dipaksa sebenarnye..) menjadi KETUA RUMAH SUKAN LAKSAMANA so terpaksa la muke yang sama ni duduk padang tiap2 hari...Eh bukan tiap hari,seminggu 2 kali but still muke ni jugak la nnti yang nk berjemur tgh panas tgk budak2...*sigh*


Yang lain2 bias2 je...Tugas banyak tapi buat mcm tak banyak..Sape yang kenal saya they would know perangai saya..Saya jenis yang tak suke pressure2, bebankan kepala nk pikir banyak2..Saya akan buat keje slow2,relax2,dengan penuh organize (hahahahah..perasan!!!) Saya jenis yang take things positively, so handle bende pun relax2 je...Tak suke la nk sakitkan kepala banyak2...heheheehe


Aritu saya terjumpa DVD "He's Just Not That Into You" dekat rumah. Pelik jugak la sbb agak wondering mane datangnye DVD tu..Rupanye abang saya punye!! hahahahhah...Amboiii,die skang pun dh layan Love Story la,hihihiih.Impressed saya ngan abang saya skang.. Saya tak tau la die dh tgk ke belum cerita tu yang pasti saya dh kidnapped DVD tu awal2 masuk dlm beg bwk blk Gemas..Ingatkan nk tgk malam tadi,tapi malam tadi agak flat sbb penat berpanasan so hajat di hati nk tgk malam ni la...



till then

take off with love
illhamshiraz

ps: Khamis ni cuti!!!! Yeayyyyy! Mari bersosial rakan2,hhehehehe

No comments: