Thursday, August 26, 2010

Random

Alamak, dh pukul 1...Lagi sejam nk balik. Cmne ni, menu nk bula puasa arini takde lagi. Ayooooooo... Dahla aku g ajak Fari datang buka kt rumah,hihihihih.. Dh tau macam malas-malas nk masak, g ajak orang buka kt rumah. Padan muka aku,hehe.


Selalunya time-time cmni dlm otak aku ni dh siap dh menu nk berbuka, sebab lepas je sekolah, aku terus g kedai, beli pape barang yang patut. Tapi arini macam blur plak. Tekak ni pun macam takde rasa teringin nk makan pape. Penat dh aku dok belek blog orang lain, cari-cari idea nk masak ape arini.


Kalo ikut hati memang malas nk masak, sebab makan setakat 2 orang kan, tapi minggu ni aku dok asyik buka luar je, dh rasa boring plak. Nk beli lauk kt Pasar Ramadhan, aku macam tak berapa nk suka. Kadang-kadang ntah rasa ape lauk tu. Macam semalam, aku beli sambal sotong tuk sahur. Ya rabbi, masin siot. Terbantut selera aku nk makan, alih-alih aku g goreng telur. Haihhhh, ntah bapa gelen orang tu letak kt dalam sambal tu pun aku tak tau. Tu yang aku malas n beli lauk-lauk ni, tak jamin rasa cmne. Aku bukan la jenis yang memilih makan, tapi kalo dh lauk takde rasa, baik la tak yah beli kan, baik aku amsak sendiri ikut citarasa aku sendiri.


Ape nk masak ni????


Maybe, black pepper chicken, tapi dok makan ayam je.. Muak la plak.

Takpun, sambal telur... Muak jugak.

Mmmmmmmh, Nasi Goreng Sardin la,hehehehehe..

Tapi macam tak feel plak buka puasa makan nasi goreng. Haihhhhh..



Ape ni Shaaaaa oiiiiiiiiiiiii...

No comments: