Friday, August 13, 2010

Officially.....Mr Lego

Malam tadi ade meteor showers. Aku punye la semangat smpai post kt blog, tapi menengoknye tidak la,heheeh.. Biasala, tido tu kan lebih penting. Tapi malam tadi tak dapat pun nk tido. Kejap2 terjaga, perut aku ni sakit giler2. Patut pun sakit, pagi tadi aku bangun sahur merangkap breakfast sekali. Dh pun telan 2 biji ubat, hopefully tak meragam la perut ni arini. Dhla pagi tadi pukul 4 dh bangun sebab nk kejutkan Mr Lego aku tu. Haisssshhh...penat aku kejut, bukan sahur pun die tu, minum air je. heheh.


Well, malam tadi jugak, kitorg dh discuss panjang about everything. Every single thing that happened to us over the past 6 years. Nampak macam sekejap je kan. tapi dh macam2 yang jadi.
Yes, dulu kitorg memang banyak miscommunication. And masa tu both of us were too young, pemarah, ego(that's me,heheheh..) and macam2 lagi sampai tindakan yang kitorg buat pun macam tak relevan langsung.


But now, I see him all grown up. I'm so proud of him.

Susah nk cakap dengan perkataan apa yang aku rasa sekarang ni. Tapi malam tadi aku rasa macam terharu sangat. Sampai aku menangis bila dengar die cerita macam2. Sedey sebab selama ni aku dh banyak buat salah kt dia and banyak sakitkan hati die. Aku terpikir kalo la aku kt tempat die, mesti aku dh give up. Tapi die tetap ade dekat aku sampai sekarang.


Alhamdulillah. Mungkin ini yang terbaik untuk aku.


Seperti yang Mr Lego cakap. Kita hanya merancang, Allah yang menentukan segalanya. So buat masa ni, inilah perancangan kami. Harap dipermudahkan segalanya.

Ameeeeen.


till then


take off with love
illahmshiraz


ps : Mr Lego pesan , jangan buat die marah lagi,heheheeh... InsyaAllah

No comments: