Tuesday, July 13, 2010

salam.

Ceh tetibe nk jadi cm ilmiah plak.

Well, dua entry sebelum ni macam emosional plak,hahaha.. ye aku tau, tak payah nk gelak ke ape, aku memang kadang-kadang teremosi lebey.

Tapi sekarang ni aku dh okay dh. Takde emosi-emosi tu semua. Betul la kan, takde gunanya nk emosi semua tu, sebab last-last aku jugak yang serabut sorang-sorang. So sekarang ni aku nk enjoy life aku, ikut je flow yang dh ade sekarang ni. Kalo dh ditakdirkan aku nk kawen besok, aku kawen jugak kan,hihihih. Jadi dengan ni aku istiharkan yang aku sekarang ni ikut basis "Sape cepat die dapat" Hahahahah, PUAKA aku tau..hehehe.

Dah la tutup la cerita-cerita peribadi yang tak berapa nk menarik and tak berapa nk paham tu.


Owh, semalam aku ngan Fari g tengok Eclipse. Yeayyyyy!!! At last dapat gak tengok,hehe. Macam biasa la, pukul 1 tengah-tengah mengajar baru teringat nk ajak Fari g tengok Eclipse. Rupenye Fari ada klas plak petang semalam. Abis kelas dalam pukul 3.30 baru la kitorg decide nk pegi. Sampai Melaka around pukul 5.30. Melaka memang amat menyampahkan, traffic light banyak and jam merata tempat. Meluat!

Beli tiket pukul 7.30 and couple seat okay! Tapi worth it.

The best dari segi percintaan, tapi action sangat kurang.

Aku jatuh cinta giler ngan Edward Cullen okay! Part favourite aku masa Jacob kiss Bella and masa Jacob peluk Bella. Edward cool giler okayyyy! Sukanya lelaki cmtu..Chewahhhhh,hahahaha..


Aku tetap Edward team! So sila jangan promote Jacob ngan aku.

Abis je wayang, Fari dh sound aku. "Cinta tiga segi la Sha. Patut la ko feeling semacam je tadi"

Hahahahaha. "No komen la Fari oiiii, We'll see. The best guy will win kan"

Okay aku memang sangat over. Aku takde la feeling mane pun. Biasa je

Tu je cerita tuk arini. Aku nk sambung buat kerja.


Till then

take off with love
illhamshiraz

No comments: