Wednesday, July 28, 2010

::::Alone::::

Salam

Lame betul tak mengupdate blog ni. Selalunya weekend aku mesti update, at least satu post baru, tapi weekend aritu aku betul-betul busy. Dengan program dekat sekolah, kenduri, tuition, macam-macam hal la. Sedar-sedar dah petang Ahad, dh nak kene kemas barang balik Gemas.

Balik sekolah, macam biasa la, keje memang banyak.Semua kerja yang bertangguh nk kene selesaikan. Dah tu setiap petang kene stay back tolong anak-anak murid tuk Robotic Competition esok. Memang biasa sangat la tu, dh nk bertanding baru nk berlatih.

Dalam pada kesibukan aku menyiapkan semua kerja-kerja aku ni, tetiba aku rasa tersangat sunyi. I felt alone. I had no one. But luckily kerja yang banyak ni dapat membuatkan aku lupa sekejap perasaan-perasaan ni. Thank you for that.

Owh ye, status fb pun aku buat ~~Alone~~ Tapi tu tak bermaksud aku bersedih. Aku okay je. Cume sekarang ni aku terasa sangat keseorangan sebab semua orang yang rapat ngan aku sangat busy minggu ni. Jadi aku sedikit diabaikan minggu ni,hehehe.. Lagi-lagi aku nk menyambut Jubli Perak aku Jumaat ni. Terasa gak wehhhh...hihihhi..


Okay. Dah la. Cukup la merepek tu. Nak sambung buat kerja kejap.



till then

take off with love
illhamshiraz


ps : "Sila abaikan entry sebelum ni. I don't need ur love"

ps : 25 ohhhhh 25...........

No comments: