Thursday, July 22, 2010

Merah menyala

I am looking forward for today...

But why?????

Firstly sebab arini gaji masuk.Yeayyy!!!

And secondly sebab.............. Yeayyyy!!...hahahahahah....

Sorry la, tak dapat nk share kt sini kenapa. Kang kalo aku cakap, orang kate aku gedik plak.

Takpe-takpe, keep it to myself,hihihihih..


********************************


Well, arini aku pakai baju batik yang memang sangat merah. Macam biasa la, ramai la yang menegur. Tapi yang paling kelakar bila students aku pun tegur.

"Teacher cantik la arini... teacher nampak berseri la arini.." macam-macam la yang dorg komen.

Paling tak boleh blah bila sorg student cina aku tegur " Eh, teacher, u pakai make up la..."

Cehhhhhhhh, Macam la selama ni aku tak make up pergi sekolah kan.

Tapi tetibe aku terpikir,

Ke blusher aku terlebey arini???????????? muahahahahhahaa...


2 comments:

Anonymous said...

kdg2 puji2an tu membrikan semangat utk meneruskan hari2 yg suram :)

salam kenal

illhamshiraz said...

Mak Dara Terdiva : Thank u for visiting my blog..

Salam perkenalan.
Datang la selalu ye :))