Friday, June 4, 2010

Kisah Cinta

Good morning!

Well, pagi-pagi dh excited. ape kes ni?? hehee..

As usual, sebagai seorang yg berperibadi "complicated" saya memang selalu cmni. Kejap happy gile, and sekejap je lagi dh bley nangis teresak-esak. That's me.

Actually memang patut pun kene happy arini sebab malam tadi dh menangis secara puas,hihihih. Rasa lega sangat sebab dapat menangis walaupun tak tau ape yang saya nangiskan. Cuma dapat rasa lega yang sangat-sangat pagi ni. Hati rasa ringan sangat,macam hilang semua beban tu. Ntahla, macam pelik je bunyik kan. Agaknye sebab PMS kot. Sebab tu la tetibe emosi ni jadi kurang stabil.


Sebenarnye, nak cerita pasal something ni..

Okayla, saya cerita ni and keep it as random ye. Bende macam ni biase berlaku kat sekeliling kita rasanya. Kadang-kadang kita sampai dh rasa bende ni biase sangat.


"A guy fall in love with this girl and this girl plak tak berminat kt this guy."
Biase dengarkan cite cmni?????


Tak pun "A girl fall in love with this guy, but this guy tak berminat plak kt this girl"

How bout "A lady who fall in love with this man, and this man not into this lady,because he's into another young girl"


or "A couple who fall in love for a very long time but still terlampau banyak sangat halangan to keep them stand still"


and macam-macam lagi la kan. And semua yang kt atas tu saya rasa paling banyak berlaku or sedang berlaku di sekeliling saya sekarang. Saya bukan la DR LOVE yang boleh bagi nasihat macam-macam kt orang lain, sebab saya sendiri pun tak dapat membuktikan ape-ape lagi pasal CINTA and LOVE ni.

Ape yang saya boleh cakap, saya rasa ni semua bahagian masing-masing. Ada sesetengah orang tu, senang je mencari cinta. But for some of us, it's not our best skills.

So, to people out there who just like me, Maybe kite ni dh ditakdirkan untuk menunggu. Kita tak payah la mencari. " The right person will be there for us in the right place at the right time " I believe in that.


Nak tak nak kene la mengajar hati kite ni menjadi kuat and tak mudah kalah dengan keadaan sekeliling,heheehe.

Entry ni snagat random okay. Tak bermaksud nk ditujukan kepada sesiapa. Saya menulis berdasarkan pemerhatian saya je.


Let's celebrate LOVE!!!

till then

take off with love
illhamshiraz


p/s : Tuk mereka yang masih mencari cinta.. Berusahala!!...hehehehe

1 comment:

Anonymous said...

hahahahaahha..baru la cool mcm ni..lek lek..cinta akan datang.. kite hanya perlu bersabar..

airmata itu nikmat yg Allah beri.. sesekali menangis tu tak bererti kite lemah..

so..stay cool..love will find you..

P.E.A.C.E