Monday, June 21, 2010

Kembali ke bentuk asal

"Kembali ke bentuk asal "
Bak kata kawan aku.

So arini dh balik ke daerah Gemas ni and macam biase terasa sunyi sangat-sangat plak. Even semalam pun lepas dh kemas barang, tengok Mentor and masa tu dh rasa sunyi gile-gile.
Ishhh, kalo dilayan perasaan ni mmg tak semangat la nk sekolah arini.
Tapi hidup mesti diteruskan.

And yes, tindakan aku balik petang semalam mmg betul.
Kalo aku balik pagi tadi, comfirm akan mengantuk, penat, takde mood.

So arini, mmg tak mengantuk, tak penat, and energetic gile datang sekolah bertemu rakan2,hahahah
(bukan nk kate energetic nk mengajar kan, haishhhh...)

Takde ape yg menarik. One of my fren kt sini dapat KPLI. So this week minggu terakhir die kt sini. Agak sedey la, sbb die rakan seperjuangan aku kalo bab2 merapu ni.

Makin berkurang la kawan2 nk bersuka ria. So cmne ek ni???
Bila jadi cmni, mmg kuat sangat dh rase hati nk pindah balik Seremban.

Owhhh, lagi satu, dsatang sekolah pagi ni dpaat berita yang tak berapa nk menggembirakan.
One of the W***** dapat pindah plak.
Ishhhhh, PUAKA betul.
Ni yg aku malas ni.
Baru nk buat PUAKA tak nak ambik tau pasal hal tu, tetibe jadi cmni plak.
Comfirm punye name aku naik.

Tetibe rase mcm menyesal plak tak pindah tahun lepas.....

Arghhhhhhhhhhhhh!!!!!!...

Yg penting "ada aku kesah???"

hahahhahaha.....


till then

take off with love
illhamshiraz

No comments: