Friday, June 11, 2010

boring life

Well, masuk arini, dh 5 ari aku bercuti (sila tolak weekend ye). And masuk arini jugak aku still tak habis-habis lagi menanda kertas exam mid year aritu. At first aku plan nk siapkan by this week, tapi tak paham la macam mane boleh tak siap-siap lagi sampai sekarang. And jangan tak tau yg paper Form 5 pun tak siap tanda lagi.

So, semalam aku dh jadi macam meluat tgk kertas-kertas tu. Sakit hati pun ade jugak. Soalan yang tak susah mane pun tak boleh nk jawab. Bayangkan la soalan macam "define density" pun tak boleh nk jawab. Marah sungguh aku tgk. Macam tak pernah belajar pape sepanjang 2 tahun ni. Tu budak Form 5 tu. Dorg relax je tak jawab soalan, macam tak sedar diri nk SPM. Aku yg jadi cikgu dorg ni plak yg kecut perut tgk dorg jawab soalan cmtu. Adoiiiiiiii... Cmne nk buat ni???

Serabut giler tgk kertas exam dorg, sampai aku sakit kepala seharian semalam. So arini aku nk stop menanda dulu. Kalo aku tanda jugak nnti, mmg bley jadi Incredible Hulk kt rumah ni kang. Aku dh tau nk buat cmne dh kt budak2 tu. Dorg macam terlampau main-main. Tak tau ke nk SPM. Aku ni malas dh nk masuk kelas bg ceramah ke ape, masing-masing mcm dh keras hati, macam dh give up. Aku rase Fizik ni takdela susah sgt, ape la masalah korg ni.

Eiiiiii.....GERAAAMMMMMMMM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

***********************************

Okay tutup cerita pasal tu.

Pagi tadi bangun2 tido baru tersedar yang sekarang dh bulan JUN, which means dh almost half year for 2010. Ya Allah cepatnye masa berlalu. Aku rase dalam 6 bulan ni aku macam tak achieve papepun. Macam takde sebarang kejayaan yang boleh dibanggakan. Ish, bile pikir-pikir balik macam tak percaya dh tggal 6 bulan je lagi tuk tahun 2010. OMG!

Seriusly,macam plain je life sekarang ni. Hopefully the next 6 month will give me some thrill.. Chewahhhhh..

Macam tahun lepas, mmg end year adalah saat paling best. Probably this year pun macam tu kot. InsyaAllah.


No matter what, life must goes on..


till then

take off with love
illhamshiraz


p/s : Takde mood nk upload gambar

No comments: