Sunday, June 13, 2010

Puas hati aku!

Okay...tetibe terlampau banyak cerita yang nk diceritakan. hehehehe..

Suddenly je, my life become soooo interesting.. Hahahhaha..

Tak sabar plak nk tgk reaction die. Nk tgk macam mane die nk maki aku. Hahahha... Tu la sape suruh bermain dengan api. Ingat aku ni jenis boleh duduk diam je? Selama ni aku diamkan je, menjadi seorang yang sangat baik walaupun dh macam2 ko buat kt aku. Bile aku cakap macam2 secara penuh baik n lembut, tau plak ko takut, terus2 tukar status ko kt FB. Takut aku serang ko. Tapi mane ade aku serang ko macam org tu serang ko. Tapi bile aku dh diam, dh slow, dh macam maafkan ko balik, baru la berani nk tukar status ek. And yang ko bodoh sgt nk delete aku dr friend list ko tu kenape??

Hahahhah,kelakar betul. Seorang manusia yang takut ngan bayang2 sendiri. Aku pun tak faham ape yang die takutkan sangat.hehehhe...

Tapi kali ini, aku tak nak duduk diam macam dulu. Aku dh buat tindakan drastik ni and jangan terkejut plak ngan ape aku dh buat. Tu baru sikit. Banyak lagi aku boleh buat. Tapi aku ni tak la sampai tahap cmtu. Cukup la ape yg aku dh buat tadi. Aku pun malas nk panjangkan hal ni. Ape yg dh terjadi, dhla. Tapi aku mmg puas hati dengan ape yg aku buat tadi. kalo ko nk maki aku, maki la. Aku tak takut pun. U deserved it..

Memang padan ngan muke ko.

Aku bukan jenis yang kaki gaduh okay. Aku lagi suke kalo bende2 cmni tak diperbesarkan. And dalam hal ni, aku sorg je yg tau. Tapi bile ko buat cmni, sape bley sabar kn. Aku pun ade tahap kesabaran aku sendiri.

Yang penting. Aku puas hati sangat2..

Dan aku nak tengok and lihat sejauh mana ko dapat bertahan.

Whatever la. Aku pun mmg nk delete ko dr memori aku

Terima kasih.



>>>>updated at 10.32pm

Aku mmg berhati lembut. Cakap je lebey tapi lepas tu tak kemana marah aku tu. Haiih,susah la orang cm aku ni. Hati lembut sangat. Cepat sangat rase bersalah kalo buat org cmtu.Lepas tu cepat je nk pikir bukan2 macam terpikir kalo2 orang tu marah sampai tak maafkan aku. Terus2 jadi takut and rase tak senang hati, tak senang duduk.
Takpela, aku dh maafkan dia pun. And harap die maafkan aku jugak sebab aku dh mintak maaf kt die. Kalo tak nak jugak maafkan aku, tu antara dia dan Allah. Tugas aku dh selesai. Lega hati aku, sebab aku tak rase ade hutang pape kt dia lagi.Yang penting aku taknak dh ade kene mengena ngan die lagi.

Sekian. Cerita ni dh habis. Semoga cerita ni tak bersambung macam cerita bersiri plak.

No comments: