Thursday, December 31, 2009

My 2010 Target

Sblm buat target baru tuk tahun ni,kita check dulu Target 2009..hehehehehe.

1) Go for a holiday >>> CHECK!!!!! Eventhough Japan is not in list but i still made it..horaayyy

2) Diet > >> Mmmmh..yang ni ssh skit,hahahhaha..Rase mcm tak berjaya je..Bukan tak cube,saya mmg cmni..Dilahirkan ngan metabolisme rendah,saya tak salah (saje buat alasan la tu,hihihhihi...)

3) Be a better and wiser person and a good teacher >>> Tak tau la cmne nk menilai diri sendiri kan,tapi saya dh mencuba...Alhamdulillah ade perubahan..heheheh

4) Perbanyak amal ibadat >>> Lagi sekali saya tak dapat nk menilai diri sendiri..dh mencuba sebaik mungkin

5) LOVE >>> Mmmmh,no komen la..Not a good year for me i guess...

6) Start to appreciate my life >>> Ye,saya suke life saya sekarang!!!!!!!..heheeehhe.. "I live my life the way i am"

So tu je target saya tuk tahun 2009.. Alhamdulillah ade yg tercapai and ade yang tak..Mane yang tak tercapai saya akan usaha lagi tuk tahun 2010,mane yg dh tercapai saya akan cube kekalkan..


MY 2010 TARGET


1)
Go for a holiday >>> Macam biase la saya tetap saya..holiday tu dh part of myself..Mesti ade dalam list biarpun saya hampir bankrap,hahahhaah...Planning nk g Riyadh, tapi S**** pun best jugak, tapi saya pun suke A***** jugak... Aiisshhh,cmne ni??? kene decide btl2 nih,heheheh... Tapi lupe plak, Bandung Trip is on February..heheheh


2) Diet > >> Baiklah..saya mmg suke angan2 nk kurus..hahahaah..Kene letak jugak dalam target bg semangat skit tapi sejak bekerja ni ssh la nk berdiet..I need energy to turun naek tangga jalan sekeliling sekolah tu,therefore i do need nasi everyday..So cmne?????


3) Be a better and wiser person and a good teacher >>> InsyaAllah.. I'll try..


4) Perbanyak amal ibadat >>> InsyaAllah..Dh makin tua ni bukan makin muda..


5) LOVE >>> Again no komen..saya nk menyayangi semua org yg menyayangi saya..keluarga saya,kawan2 saya, teman2 sekerja saya , haiwan2, binatang2, tumbuhan dan segala makhluk bumi.. Saya sayang kamu semua!


6) Start to appreciate my life >>> Nak jd seorg yg lebih positif terhadap diri sendri..And lebih menghargai ape yg saya dh ade di sekeliling saya..


7) Start saving diut >>> Dalam kate laen yg lebih mudah..Cukuplah berfoya2 menghabiskan duit,hahahahah..Tapi bley ke??



Jangan gelak sbb target saya sama mcm tahun lepas...heheheheheh...


till then

take off with love
illhamshiraz

3 comments:

Anonymous said...

beb..we should put Riyadh in our TOPLIST..k k k..pleaseee...S*** and A***** tu nanti2 la..tak lari kangroo dikejar..hahahahhaaha :D

A.k.i.r.a ~ c.h.a.n said...

we just can't get away with holidays aight? hehe

Happy New Year!

illhamshiraz said...

Bai >>> hahaha...Riyadh mmg toplist aku pun...Jgn risau, aku vote tuk Riyadh nnti,heeeheh...

Qila >>> Happy new year too.. That's why,takde bende laen nk pikir,holiday je,hihihiihhi...