Thursday, December 31, 2009

Auf Wiedersehen 2009


Yes,again tuk kali kedua..Kalo dulu sy buat entry Auf Widersehen 2008 skang ni plak entry Auf Wiedersehen 2009... Cepat btl masa berlalu kn..Sedar tak sedar dh sampai penghujung 2009..

Malas nk cite panjang,sbb sy mmg tgh malas..Driving Seremban - Gemas - Melaka - Gemas - Seremban dua hari ni mmg memenatkan sy..Sangat penat skang ni, sampai tak mampu nk keluar bersuka ria di Malam Tahun Baru
(sy mmg tak kuasa nk kua pun,ramai org,sesak = benci)


So overall tahun 2009 mmg banyak beri saya pengajaran ttg hidup..Saya banyak belajar ttg kehidupan dlm tahun ni, segalanya baru bagi saya and Alhamdulillah saya berjaya melalui semuanya walaupun byk yg pahit dr yg manis.. Dalam tahun ni jugak saya dh alami byk fasa baru dalam hidup saya..Saya dh mule bekerja, dh mule menyara hidup sendiri, mule berdikari di tempat baru, mule keluar dari 'comfort zone' saya sendri dan yang paling penting mule menjalani tahun pertama bergelar "GURU"..


Tapi tahun 2009 saya akhiri dengan penuh gembira walaupun banyak dugaan yg datang masa di pertengahan tahun.. Bagaimana teruk pun saya lalui tahun 2009,tapi masih ade kegembiraan yang boleh membuatkan saya tersenyum..


Saya bersyukur tuk semua ni walaupun kadang kadang saya masih kurang yakin ngan keputusan yg sy buat sepanjang tahun ni..Tapi sape tau, mungkin ini yg terbaik dan mungkin jgk ini semua cabaran tuk menguji saya...
Allah Maha Mengetahui, kita hanya merancang, Dia yg menentukan segalanya...



To all


HAPPY NEW YEAR
MAY HAVE A GREAT YEAR AHEAD



Wilkommen 2010

till then


take off with love
illhamshiraz

2 comments:

Anonymous said...

YES!!I AGREE..

Allah Maha Mengetahui, kita hanya merancang, Dia yg menentukan segalanya...

pasti ada hikmah disebalik suma kejadian..

hehe :D

illhamshiraz said...

betul tu Bai..Maybe ade hikmah semuanye ni..Kite kene terima ngan hati terbuka..chewahhhhh.terbuka benor la aku tu,hahhahahh