Sunday, December 27, 2009

Lambakan Draft

Baru je balik dr bercuti..Aik,bercuti lagi,ape kes ni??? heheheh,kali ni bukan bercuti pun,cume menemankan family ku berjalan jalan sambil mencari makan...hehehhe

Sebenarnye my dad and my little sister yg nk berjalan..Saya as usual dh cukup bercuti untuk tahun ni..Japan + Datai dh cukup untuk cover mood holiday saya setahun ni..Expenses tuk holiday pun dh terlebih budget dh sebenanye,hahahahah...

Kembali ke cite asal, my dad agak stress sbb asyik saya je berholiday lately ni,disebabkan tu die pun nk holiday gak..Lagi2 mmg dh tradition family saya yg sangat suke bercuti bile ade je holiday datang..Bercuti tu bukan la bermaksud well prepared holiday yg nk booking bagai,naik flight sumer,it just a simple gateway..And since my parents mmg asal N9,so istilah balik kg mmg takde dalam family saya..And cara ni je la tuk kitorg nk keluar dr N9,tgk tempat2 laen,heheheh..

So tempat yg paling kitorg suke tuk holiday adalah Negeri2 Utara..Macam biase la Sg Petani n Penang mmg pilihan hati..Banyak yg menarik kt sana, bukan menarik mcm muzium ke ape,cume banyak makanan menarik kt sane,hahahahaah.... Tu yg best tu!!!!....Biasela, Doli Koew Teow Goreng n Mee Udang Kuala Sepetang mmg menjadi pujaaan hati kami..hehehe..

Enough enough stori pasal cuti saya..Cuti dan projek jalan2 cari makan bersama ayah n mak saya tu..


Sebenarnye saya dh naek semak tgk byk sgt draft yg tak dipublish kt dalam blog ni..Taip skit2,then save,lame2 dh jadi berbukit..Nak sambung stori lg la macam takde mood...Tapi takpe jangan risau saya tetap akan sambung especially entry2 yang agak penting buat saya (yang berkepentingan kt saya saje,bkn tuk org laen ye..) Kirenye azam sebelum abis 2009 yang tinggal tak seberapa hari ni,cume la nk publishkan draft2 yang tak siap tu and sikit review (ye ke skit???) ttg 2009..slagi tak abis tahun 2009 ni rase mcm bersalah plak buat review..ape2 hal bg habis dulu tahun 2009 and start pikirkan azam baru tuk tahun 2010... Macam biase la,azam saya maybe recycle je kot yg taun lepas punye,heheeheh...


eh,dah2...nk sambung draft2 yang tak siap tuh... So wait for my super duper entry yg maybe akan dipublish macam banyak giler or maybe takde langsung..hahahahah..Semua ikut daya kemempuan..eh bukan bukan..daya kerajinan saya,hihihi..Sesungguhnya saya rasa seperti tetibe malas,hahahhahah

till then


take off with love
illhamshiraz

No comments: