Wednesday, February 17, 2010

This is not good



Okay, saya memang tak paham la. Tetibe petang tadi rase sakit kepala sangat2. Macam rase nak hantuk kepala je dinding je. Memang sakit giler2. Dapat plak along and adek saling memekak bergaduh dua orang, makin sakit la kepala saya dengar gurauan manja dia org tu.


Pelik sebenarnye sebab tetibe je sakit. Ishhhh, mengada betul. Badan saya ni suke benar buat perangai cmni. Nak pergi holiday je mule la nak buat sakit. Gedik tau!!

Macam masa nk g Jepun aritu. Bai dh demam a week before pergi. Kirenye die sempat la recover before pergi tu. Yang saya plak, petang before pergi tu badan dh tak sedap, sakit kepala giler2. Hasilnye g Jepun dengar kepala berat, hidung berair, suara takde.
COMPLETE PACKAGE wa cakap luu..

In less than 48 hours nak g Bandung. Pleaseee la jangan demam or sakit2 masa kt sana. Malas la hliday sambil sakit. Owh lupe plak, mase g Datai pun orang bersuka ria saya tak sehat. Sakit perempuan... STRESSFUL okay. Baya mahal2 tuk holiday tu, dh prepare macam2 suddenly skait. Argghhhh,TENSIONN tau.

Saya dh banyak kali kena. As yes as i told before my badan mmg fragile skit. Mengadasss!!!



Or maybe saya terlebih stress kot...

Okay enough about my sakit kepala.. Even sakit kepala pun rajin gak menaip entry ni,hehehehe..


**********************************

Saya rasa MALAS sangat. Jangan tak percaya tuk hari ni je saya hanya manage tuk menanda lebih kurang 20 kertas soalan je,ahahahah.. Not a good achievement i guess.

Kertas soalan yang selebihnya tersadai je atas meja saya ni. Agak2 nak on laptop saya tolak la ketepi sikit, tapi nak sambng menanda memang haram la.
MALASSSS!!!!!

Padehal kan kalo mengikut kadar penandaan
cikgu yang bernama SHAHIRA ni , saya biasenye boleh siap menanda kertas2 soalan cmni dalam masa sehari je. Cuma kalo esei je lembap skit.

Eh, cakap pasal esei, saya ni pun bijak bestari. Kalo la saya tau saya
PEMALAS giler masa cuti macam si GARFILED kucing gemuk tu, tak kan la saya bagi soalan esei mase test aritu. Tapi mase tu budget nak tunjuk RAJIN tanda esei, cita2 tinggi nak dedahlan budak2 FORM5 ngan esei. Tapi tengokla hasilnya. SENDIRI MAU INGATLA,hahahahaha...

esei babeh..eseiii..hehehe

Dalam kes cmni, saya lagi rela menanda KERTAS MATH. At least nmpak figure je. Tak yah nk baca banyak2. Jawapan fixed. Ni PHYSICS, dapat plak esei ngan Paper 3, memang masak la. Kene pikir dulu sebelum tanda.

Kalo dapat plak budak yang terlebih pandai or yang over perasan pandai memang rasa nak koyak je kertas dia orang ni.
Macam2 jawapan dorg. Kadang macam tak logik akal. Tapi takpela saya redha. Asalkan mereka mencuba menjawab.

Saya dulu pun student jugak. Tau cmne rasa tak dapat nak jawab tapi taknak biar soalan tu tak berjawab, dari biar kosong kadang saya jawab je bende2 merepek. Masa tu pikir mana tau kot2 jawapan tu betul, padehal dalam hati memang dh tau sah2 jawapan tu salah. Tapi sebab nk sedapkan hati, jawab gak la walaupun bende merepek,hehehhehe....


***************************
Okay dah2.. Merapu jauh dh ni..... Ni saya nk share something...Dulu lecturer Macroteaching Math saya yang tunjuk..Tak sangka pulak jmpe bende ni lagik tadi masa tgh google2 pasal soalan Math,hehehe...

>>Common n silly mistake in Solving Mathematics Questions<<


>> Kalo sape2 yang tgk ni tak gelak, memang korang otak ilmiah giler la,hehehehe.. Salood lu babeh,hehehehe...


till then

daaaaaaaaa... Nak tido dah.. Good nite (>_____<)


p/s : Hujan turun la ..Panas betul Seremban ni..huhuhuhu

p/s : Saya nekad dh ni. Taknak tanda dh kertas test tu. Balik dr Bandung baru start marking balik.

p/s : Taknak demam dalam masa terdekat ni. Dh nak Sukan Sekolah..Cmne nnti kalo Ketua Rumah sakit.. Tak menang rumah I nnti,huhuhuhu.....

No comments: