Saturday, February 13, 2010

Mari bercuti

Well, cuti CNY dh bermula.Saya dengan tenang hati balik ke Seremban semalam. Mane tak tenang dapat cuti seminggu. Dari tak tenang pun akan jadi tenang,hehe..

Cuti kali ni berazam sungguh nk memmanfaatkan setiap detik mase dengan berfaedah. Tu cume azam yang saya memang selalu buat setiap kali cuti tapi at last dua tiga hari sebelum start sekolah start barula menggelupur buat itu ini, macam takde hari esok, biase dah tu,hehe..Aisssh, memang manusia selalu macam tu kan,heheh..Tetibe nak menyalahkan sifat seorang manusia, padehal sendiri yang PEMALAS.hahahahaah..

Tapi setakat hari pertama ni, saya memang terasa PRODUKTIF sangat. Wah..berlagak giler, setakat bangun pagi pukul 6.30 kelam kabut Google Map Taman Desaria Nilai, tu ko nak berlagak kata produktif??? Hehee.. Takdela nak bangga pun. Cume arini first day saya buat Home Tuition. Tu yang rase cam produktif giler hari sabtu ku ini. Kalo tak selalu tu, tak pukul 9 tak bangun. (>___<). Then terus pegi JJ beli hadiah kawen tuk my friend. STRESSS betul mase pilih hadiah, dok pusing JJ tu 3,4 kali. Wondering what to buy. Lepas tu meneruskan hari yang produktif dengan berehat2 dekat rumah..hahahahahah.. Ye saya tau tu bukan produktif,hahahahahah...

Dhla, merepek ape ntah. Tengah menyejukkan badan. Nape la panas sangat sekarang ni. Kesian ayah saya bayar bil elektrik mahal, 24 hours nk kene pasang aircond,huhuhu..

Jap g nak g makan LAKSA SARAWAK..nyum..nyummm..nyumm.. And yang penting makan sambil bergosip memang BEST,ehehehe..

Owh,tomorrow agak busy, early in the morning nk g KLIA. Eh bukan saya g holiday, it's my cousin, she's going to Aussie. Adek nnti i lawat u okay.. I know u read my blog,hehehe..

And after that terus balik ke Gemas, ade wedding plak kt sane, then terus straight g Melaka, meet my family there. My brother sebok nk berehat..Tak paham betul, rehat je pun but still nk kene g hotel, macam la tak bley rehat kt umah,aishhhh..my family ni,hehehe...

Okayla..nk g makan LAKSA SARAWAK kt rumah ALANG,hehehehe...


BYE...

No comments: