Tuesday, August 25, 2009

Tersangat la rajin.........

saya sangat rajin malam ni smpai nk buat 3 entry trus,hehhehee


Saya masih tak puas hati dgn diri sendri tentang kes nk jadi blogger famous tuh..hihihi..
So nk clear blk sumer kt sini..


Pada mulanya saya hanya jadikan blog ni sebagai tempat suke2 untuk saya buat luahan perasaan
( marah, gembira, sedey n etc....)
n sebab yg sebenanye saya tulis blog ni,
sbb saya nk berkongsi kisah hidup seharian saya dgn seseorang tu
disebabkan kami jauh,
masa tu saya cume terpikir blog saje dapat merapatkan kami....


Tapi....
i'm the only one yg excited..
he's not even interested pun nk bace ape2..
Sometimes saya saje letak entry yg melibatkan die..
(dengan harapan die bace la...)
Gedik nk rasa ala romantik gitu...
ingat ni kisah fairytale???
(sangat teruja ngan kisah fairytale cik puan chika,hehehe)
berpuluh kali saya suruh bukak blog ni pun, die buat dek je...

he's not even reading those entry yg saya tulis tu..
(sakit hati sungguh!!!!)

Bile tanye.."awak dh bace???"
he will said.."dh"
"so ape awk rase??"
Masa nk jwb soalan ni la, kepala si die tu ligat nk cari jwpn....
Sbb ape nk cr jwpn???
Sbb die x bace pun...
Die kelentong saya ok!!!!!
Last2 die akan jwb.....
"Tak smpat baca pun tadi..tgh loading internet down""

STUPID!!!!
(Saya sangat marah ok!!)
Tiap kali tanye..
that's gonna be the answer...

Cube cakap skit sape tak sakit hati????


Tapi lepas sumer yg terjadi..
perspektif saya berbeza...
Saya x heran dh nk letak entry pasal die..
Saya malas dh nk pk pasal die..

Starting from today...
my blog will only be bout me...
n saya akan jadikan blog saya informatif skit..
Saya tak penah menulis ape2 mengenai topik yg serius..
Kalo bkn pasal saya,
pasal weddings
(coz i love wed soooo muchhhh,hehehe)
Tak penah pasal akademik
even saya sebenanye seorang guru...(hihihi)
mungkin pasni bley letak nota fizik skit2 kot,
(hehheheh,gedikzzzz)


Honestly...
none of my frens nor my family
yg tau kewujudan blog ni...
(yela, sbb niat awal2 pun dh terpesong kn...)

Ye..
Saya seorang yg perahsia
smpai skang pun takde sape yg tau...
hanya saya dan die shj..
(tapi die x penah ambik tau pun...so x payah kira..)


Blogroll yg ade dlm blog saya ni..
mereka sumer yg saya tak penah kenal..
tapi saya suke mereka semua..
saya gembira baca blog mereka...
(hehehehe...)


Sbb tu saya macam syok sorg2..
(ketawa la puas2..hehhhe..)



.....dh tengah malam..entry pun mule la meroyan,hihiihh...saya nk tido, tapi saya x abis studi lg (bkn x abis,stat pun blum...) Esok ade tuisyen, kene la jugak revise skit2...MALASSSSS!!!!!!!!!



till then

take off with love
illhamshiraz


p/s : Kenape entry saya bley tetibe jadi mcm emo????? konfius sungguh... Mungkin marah still x abis lagi kut,hehehehe...Saba je la..Mad..mad..sha!!!!

No comments: