Wednesday, August 26, 2009

i am too complicated.....

Dari pagi lagi saya gembira...
sangat gembira sampai bley tersenyum sorg2,hehehehe..
Byk good news tuk hari ni...


Petang tadi pun saya masih gembira..
Sampai berdekah2 tergelak layan fb...


Malam ni...
saya masih gembira...
sampai la saya dapat mengorek satu rahsia...
yang x berapa best....
dan2 jadi x hepy....
(ade ape dgn sha ni???)

Complicated sungguh org bernama Cik Sha ni kn..
Sangat ssh tuk difahami..
diri sendri pun x paham ngan diri sendri..
(ayat berbelit giler..hahahah)

Ni kn plak org laen nk paham ttg diri saya..
Sure org tu kene meroyan dulu..
baru bley layan perangai saya ni...
(sila practice meroyan dulu ye sblm nk knal saya...heheheh)


Ye...
saya mmg seorang yang complicated..
tapi saya bkn DRAMA QUEEN ok!!!
hanya complicated @ sukar tuk difahami..


till then

take off with love
illhamshiraz


p/s : saya semakin jujur ek skang...konfius sungguh?????@#$%^&**@!!


No comments: