Sunday, August 23, 2009

...The other half of me...



Sejak masuk umur 20-an ni..
saya makin terdedah dengan situasi perkahwinan...
Maksud saya dh smakin ramai org2 yg rapat dgn saya akan berkahwin...
Lagi2 bila dh masuk umur 24 thn ni..
Rasenye untuk next year saje saya dh dapat lebih dari 5 wedding invitations..
( in advanced la even kad kahwin blum smpai lagi...)


Ni telah membuat saya berfikir tentang situasi saya sendri...
Bile agaknye turn saya ni???


Kalo ikutkan target saya sendri..
saya nk berkahwin dalam lingkungan umur 26-27..

Tapi setelah dipertimbangkan dari pelbagai sudut...
mungkin terpakse ditunda ke umur 28-29...


Ooooooooooooo...
x tua sangat ke nk berkahwin dalam umur sebegitu???

Tapi nk buat macam mane..
sampai skang pun masih belum ketemu lagi 'seseorang' tu...
'seseorang' yang bakal menjadi sebahagian dari diri saya...


Jika.....
saya ditakdirkan ketemu dengan nye dalam mase terdekat ni...
mau saje saya kawen terus....
(..hahahahah.gatal x hingat dunia!!!!..lalalala...)


Saya masih mencari....
Tapi bkn la secara terang2an...
Saya menunggu sambil mencari...
(statement apekah ini???...bingung...)


Tetapi..........
Saya masih belum paham bagaimana seseorang tu bley pasti yg...
"he's the one??"
Saya masih belum ketemu jawapan untuk soalan itu..

Saya masih belum yakin...
Saya masih belum mampu membuat keputusan untuk memilih sesiapa...


Atau mungkin kerana saya belum ketemu 'seseorang' itu...


Ade yang mengatakan...
Pabila ketemu 'seseorang' itu...
Kita akan terus yakin yang dia adlh yang kita cari selama ni...
Saya masih belum yakin untuk memilih sesiape...

Dapat disimpulkan.....

'Seseorang itu' mungkin belum muncul lagi...


Wahhhhhh!!!!

Ini kire kes suprise dh ni....

Sape ek 'seseorang' tu???



Adakah 'seseorang' yang bernama....





ILLHAM...?????



atau



SAIFUL....????



atau




SHAHRUL....????




atau mungkin




IZUAN.....?????????



Kita tunggu dan lihat saja ok...
Sape yang kene...hehehehe...





Plzzzzz...
Saya x larat dah nak maen sorok2..
Muncul la wahai 'seseorang' tu...

Saya x sabar nk rase perasaan 'he's the one' tuu.....
...hehehehe....


p/s : Saya x paham bagaimana entry ni bley ditulis...heheheh.. To anyone yg drop by kt blog saya ni, rajin2 la bg pendapat ok.... Im confius rite now...Blur n blur sangat2...

p/s : Nama2 di atas dipilih secara random ok...Takde kene mengena dengan sesiape.. Kalo ade pun, cume saya sj yang tau..lalalalalal....



till then


take off with love
illhamshiraz


No comments: