Thursday, August 27, 2009

Memories...

Tadi lepas reply email cik chika, saya tergerak hati nk cek blk sent2 email sayadulu..
Saya ni bukanla jenis yang rajin tulis or reply email,
melainkan bende2 yg penting je..
So my sent items takla begitu banyak..


But there's somethin that catch my eyes on..

Saya bace balik email2 saya tu..
Yang menariknye ade beberapa email yang penah saya hantar 4 taun lepas..
Email2 saya kepada seseorang itu..

Bile saya bace balik, terasa nak tergelak sangat2..
Email2 saya sangat bersifat innocence and menyedihkan....
sbb mase tu saya rindukan die
(terpaksa jujur ocayyy...hehehe)

Tapi saya rase tu romantik
(angkat bakul sendri tuh,hiihihihj)

macam2 yang saya forward kn
(Tak perlu la nk specific kt sini ye)

But i wish..
kalo la die yang buat cmtu kt saya,
tentu tak jadi mcm skang ni kn

or kalo die keep on replying my email
things are goin so much better kot..


The last email i've sent to him about a year a go
My graduation pictures..

tapi...
saya tak rase pun die igt saya ade sent those picture..
sedeyknnnn

mmmh,
takpela
yang pasti saya dh usaha

cuma baru skang
saya dh penat nk berusaha..


saya nk menjadi orang yg baru..


till then

take off with love
illhamshiraz






No comments: