Thursday, November 25, 2010

Nuffnag Babeh!

Yes, after 2 years of blogging, baru la hari ni terbuka hati nk join Nuffnag. Ntah macam mana pagi tadi boleh dapat illham nk sign up Nuffnag and masa tu jugak terus sign up.


Eventhough my blog ni takde la best mana, tapi sebab semua orang ade nuffnag, aku pun nk jugak la ada nuffnag. Kot2 la boleh dapat earnings banyak,hihihhi...


So to all my readers rajin-rajin la masuk blog aku ni. bila dh masuk tu, rajin-rajin kan la diri nk jawab polls kt sebelah tu, and nnti bila dh ade ads, rajin-rajin plak la klik ads kt tepi-tepi tu.


Kalo earnings aku banyak, korg jugak yg untung, boleh aku belanja nnti,hehehe...


Disebabkan aku sekarang duduk kt rumah, yang memang internet connection sentiasa ada, so rajin skit la nk update blog ni. Lagi banyak aku update, lagi bagus, sebab korg mesti lagi rajin klik kt blog aku kn, hihihih..


Go go Nuffnag!

No comments: