Monday, November 29, 2010

Cinta Monyet

Oh well. Weekend ni aku sangat emosi okay.


Hahahah..bukan la emosi sampai nangis2, cume ade beberapa insiden antara aku dan ****** yang membuatkan emosi aku kurang stabil sikit.


And dalam masa yang sama jugak aku terjumpa balik sorg kawan sekolah menengah aku kt FB. Macam2 cerita yang keluar. Yang kelakar yang sedey semua ada. Ye la, after almost 9 years tak jumpe,mesti la banyak cerita kan. Pasal life die,life aku. Eventhough masa sekolah dulu, aku takde la rapat sangat ngan die, tapi suddenly bile berjumpa balik kt FB ni tetiba kitorg macam dh kenal lama plak. Haihhhhh..hehehe..


And yang paling kelakar dan mengejutkan aku, cerita 9 tahun lepas pasal aku ngan die pun keluar balik. Kisah2 cinta monyet kitorg.hahaha. Eh, nope, bukan kisah cinta monyet kitorg (die ade awek masa sekolah dulu) tapi kisah yang aku penah minat die masa sekolah menengah dulu. Hahahah.Okay.Malu sekejap*Blush*


Bile cerita2 macam ni diceritakan balik, rasa macam malu gile. Naive sangat2 masa tu. Tapi biasala budak2 umur macam tu, gatal gedik tu semua ada and masa tu mesti nk ade minat kt someone. Tapi aku tak ambik serius pun hal2 ni,sebab masa tu dh menjadi trend budak2 perempuan sekolah aku tuk ade Secret Admire sampai 4, 5 orang. Aku pun sama naik ngan kawan2 aku.heheheh. Lepas sekolah bende tu pun aku dh tak ingat. Sampai la die yg bukak cerita ni balik semalam. Eh, tapi tak nafi la, dalam ramai2 admire aku, die ni la aku rasa aku paling suke, sebab masa tu aku dh Form4, dh besar sikit.hahaha.


And apa yang die beritahu aku semalam mmg betul2 mengejutkan aku,heheh. Tak sangka plak aku, dia akan menjadi sebegitu jujur semalam. But life ain't that simple. He got his own life now, dh ade gf dh pun and dh plan nk kawen tahun depan. So as a friend, aku doakan la kebahagian dorg. Ameen.


Me? Kita tggu dan lihat je la.


note : Semua orang pun aku rasa pernah ade pengalaman cinta monyet ni kan,hahahaah..

2 comments:

reena said...

Mestilah pernah rasa cinta monyet ni. Mine drama gila. Dari Darjah 3 sampai mamat tu kahwin. Macam2 jadi antara kami dua orang. Tskkk.

illhamshiraz said...

Hahahha.. I punye pun drama gak. But blum sampai ending lg la.

Welcome to my blog!