Friday, April 2, 2010

News

This morning i was hoping for a good day today. Tapi kita hanya merancang, Allah yang menentukan. Dua berita yang saya dapat ptg ni betul-betul mengejutkan saya.

Berita yang pertama tak payah la saya cerita kt sini. Memang dh dijangka pun.

Tapi berita kedua memang saya tak jangka. My aunty is going for a by pass tomorrow. Pagi tadi baru je buat endogram and look like die punye blockage dh tahap kritikal and terpaksa by pass as soon as possible. Memang terkejut, saya yang dengar pun tak bersedia apatah lagi busu sendiri.

Macam tak percaya je, baru je weekend lepas berborak n bergelak ketawa. Ni plak tetibe nk operation. Bukan calang-calang operation. Jantung okay. Ishhhh... Speechless sekejap. Tak mampu nk describe cmne.


To adek : I hope u're strong enough darling. Come back asap. All of us will be by ur side.


To Dina : U mesti terkejut kan. We all pun terkejut jugak.


so, kesimpulannya emotionally unstable.

No comments: