Friday, April 23, 2010

hectic week

End of a hectic but very enjoyable week at MSS Negeri Sembilan.

Happy sebab tak masuk mengajar seminggu tapi sedey sebab dh SUNBURN!!!!! Huarghhhhhh!!

Serius saya dh kembali gelap, legam dan seangkatan dengannya,hehehe.. Baru je nk recover sunburn masa sukan sekolah aritu, ni dh bertambah plak. Aiyooooh, turunlah saham saya pasni. Dhla memang takde yg berkenan, aisshhhh cmne ni????


Owh, sila jangan spekulasikan entry saya sebelum ni. Orang yang saya maksudkan tu cume kawan saya masa MSSM Badminton tahun lepas. Cume yang kelarkarnye lepas setahun tak jmpe, kami berjumpa di stadium dalam keadaan yang tak dijangka. Tapi tak sempat pun nk berborak sebab tugas saya sebagai penjaga masa memang tak bley nk main-main. Asyik kene concentrate je.

So there goes my week. Esok ade sekolah ganti. Macam biasela pagi-pagi nk kene drive balik Gemas. Penatnyeeeee..


Tapi saya gembira... hihihihihhihi...


till then

take off with love
illhamshiraz

p/s : Saya gembira ngan life saya sekarang. I'm single and i'm enjoying every single second in my life now,hehehehe...

No comments: