Monday, October 19, 2009

emosiku tak stabil

Saya masih agak blur kenape dalam 2,3 minggu ni emosi saya amatlah tak stabil.. Ni bkn tahap mcm selalu,ni sah melampau sgt dh ni...Memula happy giler, sampai rase nk melompat2 kegirangan, 5 minit pastu tetibe rase nk nangis plak...Sirius mmg sy nangis.. Saya ni normal ke tidak???? Nak kate PMS, dh period dh pun, tapi ape masalahnye ni????

Ishhhhhh....4 ari kt umah ni, dh dua kali menangis.. Kenape ek??? saya ni bkn la jenis yg kaki menangis, even break ngan bf pun tak nangis, tapi kenapa tibe2 skang sy menjadi seorang yg sangat sensitifff???? Sensitif ke??? Sensitif sbb ape plak??? Takde angin xde ribut, xde sape kaco tetibe je nk nangis...Sindrom ape ni????

Sebenanye sy tgh bad mood skang ni... Tak tahu kenape..Pagi tadi still okay,sangat happy..rasenye sugar level sangat tinggi sampai merajinkan diri memasak lunch tuk seisi keluarga... But lepas lunch modd makin lame makin takde....tibe2 rase nk marah2, nk mengamuk, semua bende yg buat sumer tak kene, nk buat keje pun tak menjadi, alih2 tak bgn2 mengadap laptop..Bkn buat keje pun, baca blog orang...

Tapi saya rase bad mood untuk arini ade 2 sebab.. Firstly sebab sok kene sekolah..SHIT..i hate school...(Sangat tak beradab tuk cakap cmni, tapi sy mmg tgh nk meluahkan perasan so who caress kn????) And secondly my mom did promise me to come back early today.. So, i already plan to go out with her, somehow my mom balik around 5.30pm.. Sape tak hangin kn.. Pastu tadi lepas mandi around 6.15pm igtkan nk keluar g Jusco la kejap, nk beli some groceries tuk bwk blk, tapi my dad dh park his car behind mine...Soooo??? Ini semua telah menambah kemarahan dan ketakpuasan hati saya ni...huh.. Mmg la bende tu kecik je, tapi paham tak kalo kite dh mmg takde mood, pastu nk buat somethin, ade bende menghalang, sure kite rase STRESS kn... Thats how i felt..STRESSS...MARAH...BENGANG...and mcm2 lagi la... Dah tu lapar plak.. Nak makan tak selera..huhuhuhuh..Rase nk jerit je kuat2..Bagi semua org paham ape sy rase!!!

Eh..saya ni attention seeker ke??? Ade kaitan ke??? Saya ni kurang kasih sayang ke??? Tak tentu pasal nk merajuk, nk marah2, nk bengang2???? STRESSSS... Kalo trus2 cmni mmg tak bagus tuk saya ni..Esok dh nk sekolah, cukup la dh 2 mggu my students jd mangsa, minggu ni taknak lg la.. Saya nk menjadi bubly mcm dulu..Kenape kene bad mood ni???

Help me people..Ape masalah sy ni???? dh 3 minggu cmni..This is soo not me... Im dying..rescue me!!!!!

No comments: