Friday, September 4, 2009

....lalalalalala....

Senangnye hati saya skang ni... lalalalalala...

Sambil guling2 kt katil layan internet, layan tv jugak..
( sy sgt tamak ocay..dua2 pun nk tgk..hihih)
sambil2 tu melayan semangkuk susu HL ngan cereal Milo..
(Masyuk gilasss,hehehhe)...
Tapi sangat tak logik kn mlm2 mkn cereal..hahahhaha...

ni la jadinye bile bln puasa, bfast dh jd supper..
Ni sumer gara2 terlepas sahur pg tadi,kecewa sungguh..
(sbb dh plan nk mkn murtabak,huhuu..)
Last2 murtabak ku selamat didedal Kak D as her breakfast..
(my housemate yg tgh membuyung, tggu ari nk due je..)

Eh, ape kene mengena x sahur pg td ngan mkn cereal mlm2 ni???
Hehhee..sumer ni gara2 rasukan Fareh bersahur cereal tiap hari
Saya pun jadi teringin la..lalalaalala...

So,disbb kn terlepas sahur pg td
(sdr2 dh kul 6,pasrah gile,huhuhu)
saya skt kepala satu hari ni..
sbb ape????
Sbb x minum nescafe...

Yup
i'm a coffee addicted
Tiap pg kene ade coffee
Kalo x, mmg truk la
Comfirm satu hari pening
Mmg x sah sehari x dpt coffee..
(Bln puasa ni,kalo sahur x mkn pun xpe,asalkan dapat nescafe..)

Siang tadi pun masa kt sekolah, mmg lembik giler
mmg x bley concentrate nk buat ape pun
Nsb la klas x byk
Tapi mmg haram la,
msk klas je bg keje kt bdk
mmg x bley mengaja lgsg
(tak bley concentrate ke PEMALAS????hahahahah..)

Then,habis klas melepet kt staffroom
smpat tido lagi,hahahahah
(Alasan, nk drive blk seremban..takut ngantuk nnti)
pastu selamat la tido skjp,hahahahah

Tapi pastu terjaga sbb terdengar gosip2 hangat
Saya sangat suke gosip2 panas2 ni
Hati saya tak senang kalo sy ketinggalan..hahaha

Even skt kepala saya gaghkan jugak bgn
Sbb nk dgr gosip,hahahhaah..
(time gosip bgn plak ek,,dasar pemalas,hahhahaa)

tepat 12.15, saya dh angkat kaki nk chow
Tak kuasa la nk tggu lame2 kn..
(tu la kami semua,5 minit pun berkira,lagi2 ari jumaat..hehehhe)

Smpai umah tadi mmg flat abis
Tak larat lgsg nk bgn
Even beg pun x larat nk angkat
sumet tggl dlm keta...
bwk bdn je masuk
tuka bj
trus tido...

Honestly smpai skang skt lg kepala ni..
Tapi x seteruk siang tadi la..
sbb bley tahan lg la sy mengadap internet ni..

***********************************

Ade bad news la plak..huhuhu
Plan2 nk g Japan..
SIA ade buat promo ticket KL - Tokyo
Saya sangat happy sbb ticket die murah
Last week saya check xde outbound travel period
La ni dh ade plak

Yang x bestnye...
travel period within 3 Sept - 15 Nov
Giler ape??
Sekolah blum cuti lg mase tuh
saya nk korek cuti ape???
Cuti saje2???
Ni yg x bestnye jadi cikgu
Cuti x bley ikut suke sendri...
So, saya tgh berduka sedikit la skang nihhh
Br je berangan nk pakai trench coat smbl jln2 kt shibuya,huhuhuhu
(sangat mengada okay....berangan nk over je,hahahha)
Tapi angan2 mcm x jd kenyataan je,huhuhu
Sia tlg la extend your travel period tu
kesian la kt saya ni...huhuhu


*********************************

Esok ade reunion sekolah kt Seoul Garden
memula excited nk g..
Pastu mcm mls nk gile
Tapi bile dh dipakse, comfirmkn jugak la
Tapi mlm ni tetibe mls nk g

Saya mmg cmtu..
Seorang yang sgt ssh nk decide something
Kjp semangat cmni, jap g tetibe berubah plak
pastu semangat blk, then x nk plak..
( kn dh ckp, saya mmg seorang yg complicated..hehhe)

Tadi dh semangat nk g sbb ade sorg kwn dh offer nk ambik saya
(tu pun sbb saya bg syarat sy taknak drive dr seremban,heheh)
Punye la dh plan mcm2 ptg td

Alih2 sblm buke tadi die msg
Die xcdent..
Keta die teruk jugak
Probably die pun tumpang kwn laen
Saya dh x semangat dh
Masa tu jugak rase nk cancel
Tapi kesian kt die
Die dh bayakn dulu

mmmmmhhhh...cmne ek ni??
Still x dpt decide...

Hold dulu la smpai pg sok

Saya mmg suke buat decision last minit,heheheh..
Bile keadaan dh mendesak br sy bley berfikir ngan cpt..heheh
(Weird la Sha ni kn,hehehee...)

*********************************
panjangnye entry arini..
Sbenanye motif utama entry arini nk cite pasal Nur Kasih
Tapi dh termelalut ke lain plak...
( harap maaf ye, sha mmg nenek skit,hehhehee)

Back to Nur Kasih..
Saya rase ni la cite plg famous skang ni kn
Saya mmg x penah miss..
(kantoi la plak x g terawih,hahahha)

Saya jatuh cinta kt ADAM
watak ADAM n pelakon watak ADAM tu sendri
He is damn gorgeous people!!!!!

i wish to have a bf just like him..kan best,macho,hensem segala,tgk pun dh cair...
Adoiiii..tergoda mak dibuatnye..hahahahaah
(cukup2 la tuh sha...ko mmg suke berangan...berangan la, bkn nye ko dpt pun,hahahah)

Serius saya sangat suke Remy Ishak tuh
Saya sanggup beli magazine semata2 nk tgk gambar die
Kalo la dpt bf cmtu...
mmg bahagia la
tp x nk la husband cmtu(mase die jahil la..)
Tapi mase die dh beriman ni, lagi saya rase die hensem
Dan2 tu jugak saya nk husband yg beriman jugak,hahahaha
(kot ye ade yg nk kt ko Sha,hihihi..)

Waargggghhhhh!!!!
Saya rase terharu sangat tiap kali ade scene die pujuk Nur
Kalo la ade org pujuk saya cmtu, mesti saya x kn majuk lame
bg saya la,cara Adam pujuk tu dh cukup gentleman ocayyy
Kalo saya jd Nur, xde masa saya nk merajuk lame2
Dan2 tu jugak saya ajak laki saya blk umahhhh
hahahhaha...
( tu mmg dasar x sedar diri kn,hahahaha..)

Tapi tu kn cerita..
dh name pun drama.
Kene la jadi drama queen skit..

Saya bkn seorang drama queen
saya cume complicated je,hehehheh...
Tapi kalo dpt bf@husband yg cmtu
saya x kn jd complicated kot...muahahahahahah..
(the dark side of me...mmg sgt *****..hahahah)

Okayla..
Puteri Shahira nk beradu..hehehe..



till then

takeoff with love
illhamshiraz


p/s : mekasih sbb rajin nk bc entry saya yg super duper pjg ni..heheheh

No comments: