Friday, September 25, 2009

Green packets

Disebabkan sy dh bekerja, so raya taun ni sy plak kene bg duit raya...But it's kind of interesting.. Rase mcm dh besar plak (mmg dh besar pun,hehehehe..) bile bg duit raye kt all my cousins n my nieces n nephews...Even some of my cousins yg lg tua dr sy pun sy bg..(yg blum keje la..hehehe)

Tapi yg plg best bile bg duit raya kt all my uncles n aunties.. Eventhough they all still bekerja, but sy ttp bg kt dorg..Yela stahun skali bkn slaloo pun dorg nk merasa duit sy ni, lg2 br bekerja ni... Mcm biase la, my mom's side mmg dpt lebih skit la, yela byk berjasa kn, tak terbalas dgn duit raya yg sy bg tu.. Org kate " it's the thought that count"
Did u know that, i've spend nearly 2K just for the duit raya...miskin dh pasni..hehehehe... Tp tak kesah pun, sedekah...mintak2 murah lg rezeki pasni..InsyaAllah...hehehe..


till then

take off with love
illhamshiraz

No comments: