Friday, December 3, 2010

SPANX Meeeeee!!

Hahahahaa.. SPANX ku sudah tiba tadi.



Happy happy happpy..hoyeayyyyyyyyh!!


Eh sudah2 la tu,memang dari pagi lagi aku happy.

Tapi bila tetiba posmen mengetuk pintu rumah, hahahaha,drama je sampai nk ketuk pintu rumah. En posmen bunyik loceng je.

Aku dh agak dah, mesti ade parcel tuk aku. Inilah akibatnye bila bercuti lama2 kt rumah and in the end duit terkopak sebab online shopping. Mungkin lepas ni semakin bergiat dalam aktiviti online shopping ni sape tahu, sebab terasa bahagia bila barang tu sampai depan mata.hihihih..


So aku dh menerima Spanx yg aku beli online kelmarin. And terus cepat2 mencuba sebab terlampau excited.


And yes. I love it to da maxxxxx you! memang best and comfortable. Esok aku akan mencuba sepanjang hari ye. Kita tggu dan lihat betul2 best ke tak.


note : sape berminat bley cek sini. Even mahal sikit tapi dorg ade ready stock. So kalo nk beli cepat2 memang takde masalah.

No comments: