Thursday, December 2, 2010

Momento

THURSDAY, DECEMBER 2, 2010


Banyak momen indah terjadi arini. Banyak sangat sampai perasaan aku arini macam bercampur aduk. Sedey, happy, terharu, excited and macam2 lagi. Malas nk list out panjang-panjang. Lagipun aku rasa aku je yg tau and paham kot.



And today adalah paper Fizik SPM 2010.


Pagi lagi aku dh ke Gemas tuk melihat2 students aku. And terjumpa kawan-kawan lama. Ecehh,hehehe..lama la sangat tu. Bila berjumpa macam2 cerita keluar and lepas settle everything aku pun balik.

Masa tu la aku dapat rasa yang perasaan aku bercampur aduk. Aku rasa feeling aku masa drive balik tadi sangat syahdu. Tak tau la kenapa. Even masa last day of school aritu pun tak cmtu aku rasa. Mungkin perasaan berat hati nk meninggalkan kawan-kawan yang aku sayang tu baru terasa tadi kot. Mmmmmmh.Mungkin la.


And lepas tu lg macam-macam perasaan aku rasa. Yang tu tak yah cakap banyak la. Kan aku dh cakap. Life is complicated. So tak yah tanya kenapa dan mengapa.


Tadi ada seseorang cakap yang aku ni seorang yang terlalu memikirkan pasal semua bende. Everything aku nk fikirkan, even bende yang kecik.

Adakah tu petanda tak baik??? Mungkin sebab tu kot life aku menjadi semakin complicated sebab aku terlampau memikirkan pasal semua bende. But i don't denied it. Aku mmg rasa aku seorang yg cmtu.

What do people called this??? Perfectionist ka?? Paranoid ka?? Haihhhh, kene google sikit ni.


note : Sangat2 berharap dh achieve result yg lebih bagus dr tahun lepas. InsyaAllah.

No comments: