Wednesday, November 18, 2009

Marah....

Mmg saya marah sangat siang tadi....

Saya tak paham kenapa org ssh sgt nk paham bile saya kate tak nak.. Saya bukan nk jadi kaki melawan, yang tak dengar arahan, tapi bley tak paham situasi sy skang.. I'm a home type person..Saya tak bley hidup tanpa family saya.. saya sanggup berulang ke Gemas yang sejam setengah dr Seremban sebab family saya kt sini.. Kenapa nk halang saya dr balik tiap minggu semata-mata sebab nk bagi satu lagi tanggungjawab yg saya mmg tak bley buat.. Ramai lagi orang laen kenapa pilih saya jugak??? Sebab saya tak pernah melawan kan , tak pernah kate tak boleh kan..Senang nk suruh kan, org mintak tlg skit, tak pernah kate tak...

Ish, marah sangat2 ni.. Saya mmg akan jadi baik kalo org treat saya baik.. Tapi kalo org buat saya cmni, jangan terkejut saya akan jadi org yg laen.. Kalo die bley bg arahan, saya pun bley tolak arahan tu... saya cume mintak pertimbangan, tu pun tak boleh ke?????

Saya dh buat macam2, ape je keje yg bagi kt saya, saya cube buat even kadang2 di luar kemampuan saya.. Tapi kalo dh sampai tahap ambik kesempatan saya mmg tak bley terima dh.. Selama ni saya dh tolerate mcm2, tapi this time around saya tak kan sng2 mengaku kalah...

Saya stay setahun lagi kt sekolah pun sbb memikirkan students sy yg nk ambik SPM tahun depan, kalo tak saya tak hadap la nk ddk kt sane.. Kalo pihak tu still insist ngan keputusan dorg, jangan terkejut kalo sy mintak pindah...

Tgk je la nnti... saya mmg tgh marah niiiiiiiii........................

No comments: