Tuesday, June 9, 2009

Influenza A H1N1

..Skang ni kn tgh sebok2 pasal kes influenza ni..Aku ni bkn jenis yg kesah sgt, lg2 kalo x melibatlkan aku..Bkn nk kate aku ni x ambik berat ocayy, tp kes yg jd kt Malaysia mostly from outsiders, people from overseas yg dtg Malaysia.. Sbb tu la aku x kesah sgt..Aku bkn ade g mane2 pun, g klia pun x lg dlm mase terdekat ni....So utk mmg xde kepentingan la kt aku kes influenza ni..

Tapi, akhirnya ade sesuatu berkaitan Influenza ni yg melibatkan aku!!!!!


..




....




......




........




Influenza H1N1: Malaysia catat kes ke-7

KUALA LUMPUR: Malaysia mengesahkan kes ketujuh positif Influenza A(H1N1), melibatkan seorang pelajar perempuan warga Australia yang datang ke Malaysia bersama-sama ibunya untuk menziarah saudara mara mereka di negara ini.

Ketua Pengarah Kesihatan Tan Sri Dr Mohd Ismail Merican berkata mereka tiba di Terminal Penerbangan Tambang Rendah (LCCT) dari Melbourne, Australia pada pukul 7 pagi semalam melalui penerbangan Air Asia X D7 2723.

>>>>copy from Metro online...


Aku n family kn dh plan nk g Perth..Cadangnye nk g next month, before puasa, sbb tu je mase yg ade lg..End of August dh puase, Sept dh raye..N Aussie plak end of year dh summer, x kn nk holiday kt tmpat panas, sgt la x logik kn...So me n my family tgh mencari2 date yg sesuai dlm bln Julai... Suddenly this news menyebabkan hasrat ktorg terbatal....huhuhuhuhuhu... N yg plg penting, my father freak skit ngan bende2 cmni..Kirenye kalo ktrog pegi, ktorg terdedah la nk kene kn...After all, the trip was cancel, atas arahan ayah ku ocayyy.. Musnah harapan,baru je berangan nk tgk kanggaru n koala...Nasib baik la tiket x beli lg...Tp rugi jgk x beli tiket awal2, kalo x sure ayah aku x cancelkan trip ni,hehehhee... Takpe2, disebabkan x dpt pegi Perth, aku dh ade plan br....hehehhe....




...





....





.....





.......






..............


Mesti dh dpt teka kn ape plan br aku tu,hihihihi..... Kite tggu n lihat je okay!!!!!!!



till then

take of with love
illhamshiraz

1 comment:

Pak Chu Car (Apih) said...

ermm kalau nak better gi jepun seh.. lagi happening jepun.. korea skarang situasi diaorang tak berapa aman sebab korea utara dah bergolak