Monday, January 5, 2009

Mr S update....

Alhamdulillah..he's getting better eventhough mcm2 die komplain kt aku sepanjang kt hospital tu..Biasela mengada2 manje kt aku la sbb aku x p melawat die..heheheh..

2 Jan ; 3pm---My hubby msk OT..Nk buang apendiks die..And around 6 dh keluar..Aku x tau secara tepat bape jam die operate sbb ni die yg cite kt aku..Dh sah2 die pengsan mase tu, mcm ye je die tau bape jam..hahahhaa..So mlm tu die pengsan lg la..

3 jan -- my hubby dh ok eventhough still x bley mkn,kene puase lg..Tp aku mmg comfirm makin kurus la mamat nih pasni..hehehehe.. Pagi2 tu die bad mood nk mampos sbb both tangan dh kene cucuk, then msk air dkt 10 botol tp still x kencing..Bloated nk mampos,so tuk x nk jd magsa kemarahan die,aku buat bodo je la,x kaco die pun..hehheeh.. Late evening my hubby dh ok..Cmne aku dpt detect die dh ok???? sbb die dh mule start buat lawak..hihihhii..

B : Ni nurse2 ni tk saba btl nk cucuk2 org syg. Ade je yg dtg...

Me : Dorg nk cucuk b gak ke?

B : Dh, br puas ati dorg dpt cucuk b. Ni kes nk dpt markah lebey la ni pelatih2 ni..hehheh..

Me : owhhh,ye la awk kn x bley consume pape lg..byk ke kene cucuk?

B : Cucuk lengan b 3 jarum pastu nk cucuk punggung lg, b tak bg dh,hehehhe

Me : Dont u ever dream..kang ade yg jd hulk kang!!!!!!!!!!

tu antara tanda2 die dh ok,hehehe..

4 jan --- He's getting better, dh bley mkn after puase 2 ari x makan pape n maybe bley kua esok..im happy for him tp yg aku x hepi Mr hubby aku ni degil.. Mase patah kaki dulu pun bkn nk pantang sgt,die redah je mcm2, and kalo stakat apendiks ni, die x layan la..Haram la kalo nk pantang2 ni, buat berbuih je mulut aku nasihat die..Sebok nk mkn tomyam, tension aku!!!!!!!...

>>>>sbb suke mkn pedas la kot sbb tu kene apendiks, ye x Dr Aisyah???
btw to adek : thanks for ur advice, really helpful la cik doktor..secara x langsung aku nk umumkan ko telah menjadi doc peribadi aku mulai arini,hihihihihi...tp x bergaji tau...kekekeekek...



******************************************************************************

ni picture mase last ktorg jmpe aritu...Tembam kan mr hubby aku skang..Tp still mengata aku makin tembam..Same2 perasan sbb tu kate mengata..hihihih.. ( * ~~ * )

( pic had been removed atas sebab2 yg x dpt dielakkan)


ni pic mase first time dating, like almost 5 years ago..heheheh..Cube cakap skit sape yg makin tembam????????? aku ke or Mr hubby ku??????


B, ampunkan sayang,,hahahahaha...


take off with love
illham shiraz

No comments: