Wednesday, October 27, 2010

Pagi yang Dingin

Wednesday Blues.

Hari ni memang terasa macam blues giler. Hujan tak berhenti lagi. Matahari langsung tak muncul-muncul sepanjang pagi. Hari yang cukup blues sebab pagi-pagi lagi dh dikhabarkan dengan berita baru.


Saya dh disunting orang.


Sila jangan terkejut, memang tak salah baca pun.


Saya tak disunting oleh 'Mr Lego' but disunting oleh orang lain tuk menjadi penjaga anak-anak orang.WHATEVER la kann... Hidup memang penuh cabaran.


Kalo boleh nk kawen sekarang jugak and lari jauh-jauh dari tempat ni. *BENCI*


Petang ni pasti akan menjadi lebih dingin. Hati pun dingin. Tak tahu nk react macam mana petang ni. Well, manusia belajar dari kesilapan. Tapi aku??


Satu je harapan aku sekarang ni. Aku nk PINDAH!!! Muktamad dan tiada kompromi.




ps : Mr Lego hanyalah rekaan semata-mata, hihihihihhih...

No comments: